وارث پیراهن رونالدو و بکام برای فصل آینده تصمیم‌گیری کرد

وارث پیراهن رونالدو و بکام برای فصل آینده تصمیم‌گیری کرد

پایگاه خبری فوتبالی- میسون مونت تابستان 2023 از چلسی به منچستریونایتد پیوست، اما در باشگاه جدید خود نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت، یکی از خریدهای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستان 2023 بود. او یکی از استعدادهای پرورش‌یافته از آکادمی فوتبال چلسی بود و سال‌های درخشانی هم در تیم اصلی این باشگاه سپری کرد، اما در نهایت کارش به جدایی رسید و تصمیم گرفت در منچستریونایتد چالش جدیدی را تجربه کند. او با چلسی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و جایگاه محبوبی نزد هواداران داشت، اما در میان طرفداران منچستریونایتد هنوز نتوانسته آن جایگاه را به دست بیاورد.

او فصل گذشته دچار مصدومیت‌های متوالی و پرتعداد شد. مونت در اکثر بازی‌های تیمش در فصل گذشته حضور نداشت و به همین خاطر زمزمه‌هایی در رابطه با جدایی‌اش در تابستان امسال به گوش رسید. حالا به نظر می‌رسد که هم مدیران و هم بازیکن به دنبال ادامه همکاری با همدیگر هستند و بعید است این هافبک انگلیسی در تابستان امسال شیاطین سرخ را ترک کند.

به نقل از فابریزیو رومانو، میسون مونت تمایلی به جدایی از منچستریونایتد ندارد، چرا که در این باشگاه احساس خوشحالی دارد. او سعی دارد تا پس از یک فصل ناموفق که با مصدومیت‌های زیادی سپری شد، توانایی‌هایش را نشان دهد. این بازیکن انگیزه زیادی دارد تا بهترین نسخه خود را در فصل پیش رو به نمایش بگذارد.

از طرفی، باشگاه هم خواهان جدایی میسون مونت نیست. او در برنامه‌های تاکتیکی اریک تن هاگ برای فصل جدید حضور دارد و حداقل تا یک فصل دیگر در منچستریونایتد ادامه می‌دهد.

1428