عکس؛ اولین جلسه تمرینی شماره هفت جدید منچستریونایتد

عکس؛ اولین جلسه تمرینی شماره هفت جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت به تازگی به طور رسمی به منچستر یونایتد پیوسته است و اکنون او از امروز (جمعه 16 تیر ماه) کار خود را در تمرینات شیاطین سرخ استارت زده است.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت با رقمی حدود 55 میلیون پوند از چلسی به منچستر یونایتد پیوست. او یک هافبک هجومی است که در پست وینگر هم می تواند به میدان برود. منچستریونایتد پیراهن شماره هفت خود را به او داد و به این ترتیب میسون مونت شماره هفت جدید شیاطین سرخ است؛ شماره هفتی که بر تن بازیکنان بزرگی مثل اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو بوده است.

منچستر یونایتد در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی فصل 2023/24 قرار است در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ولورهمپتون برود. اریک تن هاگ تمرینات تیم خود را برای فصل جدید آغاز کرده است. منچستر یونایتد پس از تور پیش فصل و برگزاری بازی های دوستانه آماده شروع کردن فصل جدید می شود.

میسون مونت از کودکی دوست داشته است پیراهن شماره هفت منچستر یونایتد را بپیوشد و الگویش رونالدو بوده است و اکنون در 24 سالگی به رویای خود رسیده است و باید دید که عملکردش در جمع شیاطین سرخ به چه شکل خواهد بود.

1470