هفت بازیکن رئال مادرید که حداقل 100 میلیون یورو می‌ارزند

هفت بازیکن رئال مادرید که حداقل 100 میلیون یورو می‌ارزند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید وارد دوره کهکشانی های سوم خود شده است چرا که ترکیب کنونی رئال مادرید هفت بازیکن دارد که قیمتی بیش از صد میلیون یورو دارند.

به گزارش فوتبالی ، وبسایت ترنسفرمارکت که یک وبسایت معتبر در حوزه داده های آماری بازیکنان فوتبال و قیمت آن ها در حوزه نقل و انتقالات است، جدید ترین به روز رسانی خود را پس از رقابت های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا 2024 انجام داده است.

در این به روز رسانی می بیینم که رئال مادرید هفت بازیکن دارد که بیش از 100 میلیون یورو می ارزند. جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه سه بازیکنی هستند که گران ترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آیند. هر کدام از آن ها 180 میلیون یورو ارزش دارد. ارلینگ هالند هم قیمتی مشابه با این بازیکن ها دارد.

فدریکو والورده دیگر بازیکن گران قیمت رئال مادرید است که در سایت ترنسفرمارکت، 120 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. رودریگو گوئس وینگر برزیلی رئال مادرید هم 110 میلیون یورو می ارزد.

دو هافبک فرانسوی رئال مادرید یعنی ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی هم هر کدام 100 میلیون یورو ارزش دارند. هیچ تیمی در دنیای فوتبال به اندازه رئال مادرید بازیکنانی در ترکیب خود ندارد که ارزشی بیش از صد میلیون یورو داشته باشند.

1471