عکس؛ تیم‌هایی که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در آن‌ها حضور داشته است

عکس؛ تیم‌هایی که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در آن‌ها حضور داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا روز گذشته به طور رسمی از اتلتیکو مادرید جدا شد و راهی میلان شد و به این ترتیب دوران جدیدی را برای خودش آغاز کرد و باید دید که عملکردش در جمع روسونری ها به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، آلواور موراتا که به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا توانست در رقابت های یورو 2024 جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مسیر جالبی را در دوران حرفه ای خود طی کرده است. مسیر او به شکلی بوده که این مهاجم اسپانیایی در باشگاه های بزرگی حضور داشته است. موراتا محصول آکادمی رئال مادرید است و کار خود را در جمع رئالی ها شروع کرده است.

او از رئال مادرید راهی یوونتوس شده است و پس از آن دوباره به رئال مادرید برگشته است. موراتا از رئال مادرید به چلسی رفت و از چلسی راهی اتلتیکو مادرید شد. آلوارو موراتا دوباره از اتلتیکو مادرید راهی یوونتوس شد و پس از آن دوباره به اتلتیکو مادرید برگشت. حالا هم که آلوارو موراتا راهی میلان شده است.

موراتا در حال حاضر 31 سال سن دارد. او در دو مقطع در یوونتوس و در دو مقطع در اتلتیکو مادرید حضور داشته است. هواداران رئال مادرید به خاطر حضور موراتا در اتلتیکو مادرید، ارتباط خوبی با این بازیکن ندارند.

1471