راهکار یوونتوس برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا

راهکار یوونتوس برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا

پایگاه خبری فوتبالی- وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی ممکن است به عنوان بخشی از قرارداد دائمی آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید به یوونتوس، راهی باشگاه اسپانیایی شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از موندودپورتیوو، موراتا از تابستان 2020 به صورت قرضی از اتلتیکومادرید در یوونتوس حضور دارد و این امکان را دارد که در ماه ژوئن امسال این قرارداد با مبلغ 35 میلیون یورو دائمی شود. درحالی‌که یوونتوس می‌خواهد این ملی‌پوش اسپانیایی را حفظ کند، آن‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت این مبلغ به دنبال سناریوهای مختلف برای پایین آوردن آن باشند.

اولین گزینه آن‌ها این بود که سعی کنند موراتا را با مبلغی بین 20 تا 25 میلیون یورو به خدمت بگیرند، اما در متقاعدکردن باشگاه اسپانیایی ناکام بوده‌اند، زیرا ظاهراً آن‌ها احساس می‌کنند می توانند مبلغ بیشتری را در مذاکره با سایر باشگاه‌ها بدست آورند.

ماسیمیلیانو آلگری مشتاق است موراتا را حفظ کند، اما مک کنی اعتماد او را  به‌طور کامل جلب نکرده‌است. بنابراین بنظر می‌رسد که این هافبک آمریکایی می‌تواند برای کمک به این انتقال، به‌عنوان بخشی از قرارداد راهی مادرید شود.

این بازیکن 23 ساله در این فصل 20 بازی در سری‌آ انجام داده‌است. مک‌کنی به‌دلیل ویژگی‌های خود و همچنین جدایی هکتور هررا در تابستان به مقصد ام‌ال‌اس، می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم دیه‌گو سیمئونه در تابستان باشد.

گفته می‌شود که انعطاف‌پذیری مک کنی در خط میانی مورد توجه روخی‌بلانکوس است، زیرا آن‌ها احساس می کنند که او می تواند به عنوان هافبک دفاعی، هافبک مرکزی یا حتی در سمت راست به‌کار گرفته‌شود.

9719