مهاجم سابق رئال مادرید گزینه جدید یوونتوس

مهاجم سابق رئال مادرید گزینه جدید یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس نیاز دارد تا هر چه زودتر یک مهاجم به خدمت بگیرد. لوئیز سوارز گزینه اصلی آنهاست. مهاجم اروگوئه ای برای دریافت دستمزد 10 میلیون یورو در تورین به توافق رسیده است اما مشکلاتی در راه انتقالش وجود دارد. به طور مثال سوارز هنوز با بارسا برای فسخ قراردادش که یک سال از آن باقی مانده به توافق نرسیده و از سویی این بازیکن باید پاسپورت ایتالیایی بگیرد چرا که همسرش اصالت ایتالیایی دارد اما این پروسه زمان بر است و ممکن است یک ماه طول بکشد.

به گزارش فوتبالی، در چنین شرایطی یوونتوس هر چند که با خوشبینی شرایط سوارز را دنبال می کند اما به گزینه های دیگر فکر می کند .یکی از گزینه های محبوب پیرلو، ادین ژکو مهاجم بوسنیایی است که می تواند در سیستم 2-1-4-3 پشت رونالدو و دیبالا بازی کند. یووه با خود بازیکن و باشگاه رم به توافقات اولیه رسیده اما جالوروسی ها این انتقال را به بعد از خرید میلیک از ناپولی موکول کرده اند. 

امروز بحث خرید آلوارو موراتا نیز مطرح شده است. در حقیقت تورینی ها شرایط جذب مهاجم اتلتیکو را دنبال می کنند. جیووانی برانچینی، ایجنت ایتالیایی از تمایل یووه به خرید مهاجم اسبق رئال مادرید خبر داده است. یووه پیش از این موراتا را در ترکیبش داشته و به خوبی این بازیکن را می شناسد و حاضرند تا برای جذبش بازیکنانی نظیر برناردسکی، رمزی و داگلاس کاستا را به اتلتیکو پیشنهاد بدهند. البته تیم سیمئونه به هیج وجه راضی به فروش موراتا نمی شود و برای این انتقال 80 میلیون یورو طلب کرده است.

4125