آلوارو موراتا: دلم برای گلزنی تنگ شده بود

آلوارو موراتا: دلم برای گلزنی تنگ شده بود

پایگاه خبری فوتبالی- آلوارو موراتا، ستاره یوونتوس، که چند هفته ای است با یک بیماری عفونی-تنفسی دست و پنجه نرم می کند، پس از گلزنی در دیدار دیشب تیمش برابر اسپتزیا گفت که دلش برای گلزنی و بیشتر از آن برای اینکه احساس سلامتی و قدرت بکند، تنگ شده بود.

به گزارش فوتبالی، یووه تا پیش از ورود موراتا به بازی برابر اسپتزیا به مشکل خورده بود و با ورود این مهاجم اسپانیایی توانست بلافاصله در دقیقه 62 بازی به اولین گل خود برسد.

موراتا پس از گلزنی در این بازی گفت: "موضوع مهم گرفتن سه امتیاز بازی است. ما دوباره روی دور برد افتاده ایم و در یوونتوس هر هفته به پیروزی نیاز داریم.

بازی های زیادی پیش روی ما هست و باید روی بازی بعدی و امتیازات یکه باید به چنگ بیاوریم، تمرکز کنیم.

هر کسی که فوتبال را می شناسد می داند که کسب یک پیروزی باعث به دست آوردن اعتماد به نفس و اشتیاق می شود و جو فوق العاده ای در رختکن تیم ایجاد می کند. این مهم است. اینجا ما تلاش می کنیم تا پیروز شویم."

این اولین گل موراتا پس از 73 روز بود و او این هفته به دلیل ابتلا به یک بیماری عفونی، حتی موفق به تمرین کردن نشده بود. موراتا حتی در کنفراس بعد از بازی هم مدام سرفه می کرد و به وضوح از تنگی نفس رنج می برد.

موراتا افزود: "دلم برای گلزنی تنگ شده بود اما بیشتر از آن دلتنگ احساس قدرت کردن هستم. در سه هفته گذشته، صادقانه بگویم، اصلا حال خوبی نداشتم.

مجبور شدم که در اختیار تیم باشم چرا که در حال حاضر ما گزینه های بسیار کمی روی نیمکت داریم.

این فصل آسانی نبوده، ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و بازیکنان مهم زیادی را برای مدتی طولانی از دست داده ایم. اینها بهانه نیست و واقعیت است.

ما در تلاشیم تا پیروز شویم، اگر این فصل نتوانیم قهرمان شویم، در پایان به قهرمانان تبریک خواهیم گفت، اما تا آن موقع هنوز روی کاغذ شانس داریم. تمام تلاشمان را در زمین خواهیم کرد."

6641