مهاجم اسبق رئال مادرید: دوست دارم اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شود!

مهاجم اسبق رئال مادرید: دوست دارم اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شود!

پایگاه خبری فوتبالی – آلوارو موراتا درباره شرایط کریستیانو رونالدو،‌ جنگ قهرمانی در لالیگا و وضعیت خودش به صحبت پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، موراتا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: ناکامی رونالدو در یوونتوس و احتمال ترک تورین؟ فکر نمی‌کنم مسئله این باشد. اگر او به یک باشگاه دیگر هم می‌رفت ممکن بود این اتفاق رخ دهد. او عادت داشت در فینال‌ها برنده باشد. این مسئله مختص به یوونتوس نیست. او در یووه خوشحال است. آیا او به رئال مادرید برمی‌گردد؟ ما با هم درباره هر چیزی جز فوتبال صحبت می‌‌کنیم. واقعا می‌گویم.

بازیکن سابق رئال مادرید و اتلتیکو علاقه‌اش به قهرمانی یک تیم در لالیگا را پنهان نمی‌کند. او گفته: دوست دارم اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شود زیرا این اتفاق معنای زیادی برای آن‌ها و هواداران‌شان دارد.

موراتا در حال حاضر در مالکیت اتلتیکو مادرید قرار دارد اما به طور قرضی در یووه بازی می‌‌کند. موراتا دوست دارد در ایتالیا به فوتبال ادامه دهد و در این رابطه گفته: زمانی که شما بازیکنی قرضی هستید و چند باشگاه در آینده شما دخیل هستند، نظر شما اهمیت زیادی ندارد. در اتلتیکو خوشحال بودم و در یوونتوس هم خوشحالم. خوشحالم که در ایتالیا بازی می‌کنم. می‌خواهم جایی باشم که مردم دوست دارند من آن جا باشم.

1101