رسمی؛ آلوارو موراتا به طور قرضی راهی یوونتوس شد

رسمی؛ آلوارو موراتا به طور قرضی راهی یوونتوس شد

خبرگزاری فوتبالی - بیانکونری ها بالاخره در این تابستان یک مهاجم را جذب کردند. حرف و حدیث های زیادی وجود داشت که یوونتوس در این تابستان به دنبال جذب مهاجم است و گزینه‌هایی مانند لوئیز سوارز و ادین ژکو مطرح شده بود اما هر کدام بنا به دلایلی، اتفاق نیفتاد. سوارز در آستانه‌ی پیوستن به یوونتوس بود اما نتوانست در موعد مقرر پاسپورت ایتالیایی بگیرد و انتقالش منتفی شد و اکنون آلوارو موراتا راهی یوونتوس شده است تا بالاخره بانوی پیر یک مهاجم جذب کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، انتقال موراتا از اتلتیکو مادرید به یوونتوس به طور قرضی است. این قرارداد یکسال اعتبار دارد و یوونتوس 10 میلیون یورو بابت آن خواهد پرداخت. البته این انتقال یک بند خرید دائمی هم دارد که طبق آن بیانکونری ها می‌توانند در تابستان آینده با پرداخت مبلغ 45 میلیون یورو این انتقال را دائمی کنند. این برای دومین بار است که آلوارو موراتا راهی یوونتوس می‌شود. او یک بار هم در سال 2014 از رئال مادرید راهی یوونتوس شده بود و دو سال خوب را در جمع بیانکونری‌ها گذرانده بود. او این بار از اتلتیکو مادرید راهی یوونتوس شده است.

البته قرارداد قرضی موراتا به شکلی است که یوونتوس می‌تواند در تابستان آینده باز هم آن را تمدید کند و پس از آن در تابستان 2022 با پرداخت مبلغ 35 میلیون یورو این انتقال را دائمی کند. باید دید که عملکرد موراتا زیر نظر پیرلو به چه شکل خواهد بود.

1470