گزارش ویژه/ احمدزاده و سپاهان و پرسپولیس روی مدار لج و لجبازی بر سر رضایتنامه؛ فرشاد می‌خواهد به پرسپولیس برود نه استقلال!

گزارش ویژه/ احمدزاده و سپاهان و پرسپولیس روی مدار لج و لجبازی بر سر رضایتنامه؛ فرشاد می‌خواهد به پرسپولیس برود نه استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای فرشاد احمدزاده و باشگاه سپاهان به شدت پیچیده است.

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش اخباری تایید نشده درباره احتمال انتقال فرشاد احمدزاده وینگر سپاهان به پرسپولیس در رسانه‌های خبری منتشر می‌شد. اما ظرف روزهای اخیر خبر رسید که باشگاه استقلال هم به دنبال جذب این بازیکن است.

سابقه پرسپولیسیِ فرشاد باعث شده بود این که او به استقلال برود چندان پذیرفتنی نباشد اما بعد از این که رامین رضاییان از سپاهان به استقلال پیوست این سوال پیش آمد که وقتی یکی مثل رضاییان به استقلال رفته چرا احمدزاده به این تیم نرود.

چیزی که در خبرها و شایعات در کنار تمایل باشگاه استقلال به جذب احمدزاده باعث شده بود احتمال این انتقال بیشتر به نظر برسد اما ظاهرا احمدزاده هیچ تمایلی برای پیوستن به استقلال ندارد اما ظاهرا سپاهانی‌ها شرطی را برای صدور رضایت نامه فرشاد هم نگذاشته‌اند و فقط ۱۵ میلیارد تومان پول می خواهند. این ماجرا به این معنی است که یعنی رضایتنامه او را بر خلاف رضاییام برای پرسپولیس صادر می‌کنند!

در واقع فرشاد خودش اصلا تمایلی به رفتن به استقلال ندارد و فقط به دنبال پیوستن به پرسپولیس است و این که پیگیریهای فوتبالی هم نشان می دهد استقلال هم تصمیمی برای جذب او نداشته و ندارد و همه اخباری که در این باره به گوش می‌رسد بازیِ ایجنت‌ها برای بازارگرمی و بالارفتن قیمت معامله احتمالی است.

تمایل احمدزاده برای پیوستن به پرسپولیس اصلا باعث نشده این معادله به سمت حل شده برود و برعکس مساله پیچیده‌تر شده است. محمد مورایس دیگر تمایلی به کار با احمدزاده ندارد. ماجرای احمدزاده و استقلال هم که منتفی است. فقط می‌ماند پرسپولیس.

همانطور که گفته شد سپاهان برای رضایتنامه احمدزاده مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تعیین کرده است. خود احمدزاده هم فقط دوست دارد به پرسپولیس برود. اما پرسپولیس و شخص رضا درویش اعلام کرده بیش‌تر از شش میلیارد تومان برای رضایت‌نامه او  پرداخت نخواهد کرد.

حالا که سپاهان حاضر نیست احمدزاده را به پرسپولیس بدهد این بازیکن بلاتکلیف شده است. برای همین فرشاد احمدزاده به مدیران سپاهان گفته است که می خواهد در نزدیک ترین زمان تمرین سپاهان یعنی امروز یا فردا به تمرین سپاهان خواهد رفت. چون با این تیم قرارداد دارد اما از آنجا که مورایس فرشاد را نمی‌خواهد حضور فرشاد در تمرین سپاهان تبدیل به یک چالش بزرگ برای سپاهان خواهد شد.

این آخرین اتفاقی است که در ماجرای احمدزاده و سپاهان رخ داده است. اما به طور قطع ماجرا نمی‌تواند در همین وضعیت بماند. حالا باید منتظر ماند و دید حضور احمدزاده در پرسپولیس قطعی می شود یا اینکه حضور در تمرین امروز یا فردای سپاهان چه پیامدهایی خواهد داشت.

1359