جوان اول تراکتور، خیلی زود بین ستاره‌ها فیکس شد!

جوان اول تراکتور، خیلی زود بین ستاره‌ها فیکس شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی هاشم‌نژاد با وجود ستاره‌های نامدار در خط حمله تراکتور، نظر مثبت دراگان اسکوچیچ برای بازی در ترکیب ابتدایی برابر پرسپولیس را جلب کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم‌نژاد، سومین فصل حضورش در تبریز را تجربه می‌کند. وینگر خوش‌تکنیک گیلانی که جزو خریدهای قربان بردیف برای تی‌تی‌ها بود توانسته در این تیم جایگاه خود را تثبیت کند.

هاشم‌نژاد که در این مدت با سرمربیان خارجی مختلف با سبک‌های متفاوتی در تراکتور کار کرده، توانسته نظر مثبت همه آن‌ها را جلب کند و فصل گذشته هم اولین بازیکنی بود که باشگاه تراکتور اقدام به تمدید قرارداد او کرد.

وینگر تند و تیز پرشورها پس از قربان بردیف و پاکو خمز، خیلی زود توانسته نظر مثبت دراگان اسکوچیچ را هم جلب کند و در بازی مهمی همچون دیدار با پرسپولیس در بین ترافیک ستاره‌های پرشمار در خط حمله تراکتور، در ترکیب ابتدایی مرد کروات قرار بگیرد.

هاشم‌نژاد در این بازی عملکرد خوبی هم داشت و دو موقعیت خوب گلزنی هم نصیبش شد که با درخشش الکسیس گندوز نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند. باید دید جوان اول تراکتور در بازی‌های آتی هم خواهد توانست دوشادوش مهره‌های سرشناس این تیم به رقابت بپردازد یا نه.


1997