میلاد پردردسر پرسپولیس؛ بازگشت سرلک چه کسانی را قربانی خواهد کرد؟

میلاد پردردسر پرسپولیس؛ بازگشت سرلک چه کسانی را قربانی خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت میلاد سرلک به پرسپولیس بازیکنان زیادی را برای ادامه وضعیتشان در این تیم نگران خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک به پرسپولیس بازگشت اما بعید به نظر می‌رسد که گاریدو خیلی هم منتظر او بوده باشد! پیراهن شماره 10 این بازیکن به عیسی آل‌کثیر داده شده تا شماره او هم تصاحب شده باشد. سرلک بازیکنی است که قطعا حضور او در هر تیمی خبر خوبی خواهد بود اما ترافیک هافبک‌های پرسپولیس باعث می‌شود تا بازگشت این هافبک چند قربانی داشته باشد.

پرسپوليس در حال حاضر در پست این بازیکن مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد. سروش رفیعی بازیکنی است که پست تخصصی‌اش بازی در هافبک دفاعی نیست و در صورت نیاز می‌تواند به یک خط جلوتر منتقل شود اما در آن خط هم با حضور هافبک‌های پرتعداد شانس بازی کردن برای او کم خواهد شد.

محمد خدابنده‌لوی جوان هم بازیکنی است که کمتر به بازی گرفته شده و شاید شانس کمتری نسبت به بقیه هم‌پستی‌هایش داشته باشد. برای دیگر بازیکن جوان پرسپولیس یعنی یاسین سلمانی هم شرایط به همین منوال است. به خصوص که در صورت اضافه شدن سروش رفیعی و وحید امیری به پست هافبک و بازگشت امید عالیشاه جا برای بازیکنان از این هم تنگ‌تر خواهد شد.

سعید صادقی هم که گزینه اصلی نیمکت‌نشینی بود با درخشش در دو بازی اول حالا خودش را به جمع مدعیان ترکیب اصلی اضافه کرده است. مشخص نیست که در این میان کدام گروه قربانی خواهد شد. بازیکنان باتجربه‌تر به نیمکت منتقل می‌شوند یا شرایط برای بازیکنان جوان‌تر مانند یاسین سلمانی و خدابنده‌لو سخت‌تر خواهد شد؟ 

بازیکنانی که همین الان هم شایعاتی در مورد جدایی‌شان شنیده می‌شود و حالا باید منتظر ماند و دید که خوان کارلوس گاریدو چه تصمیمی درباره خط میانی تیمش خواهد گرفت. 

4326