عکس؛ امباپه و در آغوش کشیدن زیدان در مراسم معارفه‌اش

عکس؛ امباپه و در آغوش کشیدن زیدان در مراسم معارفه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و به این ترتیب این ستاره فرانسوی به طور رسمی به هواداران رئال مادرید معارفه شد و دیگر کار خودش را در باشگاه رئال مادرید آغاز خواهد کرد و باید دید که اوضاع برای او در این تیم به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از چهره های ویژه و سرشناسی که به مراسم معارفه کیلیان امباپه آمده بود، زین الدین زیدان بود. زیدان کسی بود که دوازده سال پیش کیلیان امباپه را به شهرک ورزشی رئال مادرید آورده بود و امباپه را با باشگاه رئال مادرید و ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو آشنا کرده بود. حالا امباپه به رئال مادرید پیوسته است و زین الدین زیدان هم در مراسم معارفه اش حضور داشته است.

کیلیان امباپه در مراسم معارفه خود زین الدین زیدان را در آغوش کشید و به این ترتیب یک صحنه دیدنی در این مراسم رقم خورد. زیدان در دوران مربیگری خودش در رئال مادرید هم دوست داشت که امباپه را به عنوان بازیکن داشته باشد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا در سال 2024 کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوسته است. کیلیان امباپه به دنبال این است که در رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا و جوایز فردی مثل توپ طلا شود.

1471