لحظه‌ای که امباپه در کنار پرز قرارداد خود را امضا کرد

لحظه‌ای که امباپه در کنار پرز قرارداد خود را امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به طور رسمی با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و دیگر حالا رسما می توان او را بازیکن رئال مادرید دانست.

به گزارش فوتبالی ، مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید از حدود نیم ساعت دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز می شود. برنابئو برای این مراسم آماده شده است و هواداران رئال مادرید هم به ورزشگاه رفته اند.

کیلیان امباپه صبح امروز ابتدا به مرکز پزشکی باشگاه رئال مادرید رفت و تست های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. او پس از آن در دیداری که با فلورنتینو پرز داشت، قرارداد خود را به طور رسمی به امضا رساند. کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد از پی اس جی به رئال مادرید آمده است. در حقیقت امباپه با به پایان رسیدن قراردادش با پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید شد.

کیلیان امباپه یک قرارداد پنج ساله با رئال مادرید به امضا رسانده است که تا سال 2029 اعتبار خواهد داشت. امباپه سالانه 15 میلیون یورو در رئال مادرید دریافت می کند. او همچنین مبلغ 150 میلیون یورو هم به عنوان پاداش دریافت کرده است چرا که به شکل رایگان از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید شده است. البته پاداش 150 میلیونی امباپه به صورت یکجا به او داده نشده است بلکه در مدتی که او در رئال مادرید حضور دارد در چند مرحله پرداخت خواهد شد.

امباپه درصدی از حق تصویر خود را هم در رئال مادرید دریافت خواهد کرد.

1471