سلفی گرفتن و امضا دادن امباپه به هواداران رئال مادرید

سلفی گرفتن و امضا دادن امباپه به هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - حدود یک ساعت دیگر مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز می شود و باید دید که چه روندی در این مراسم طی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه صبح امروز تست های پزشکی خود را در کمپ پزشکی باشگاه رئال مادرید با موفقیت پشت سر گذاشت. او پس از بیرون آمدن از تست های پزشکی، با هواداران رئال مادرید روبرو شد که به استقبال او آمده بودند. کیلیان امباپه با هواداران رئال مادرید عکس سلفی گرفت و به آن ها امضا داد.

امباپه با استقبال پر شوری از هواداران رئال مادرید مواجه شده است. گفته شده است که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای مراسم معارفه کیلیان امباپه مملو از جمعیت خواهد شد. رئال مادرید حدود هفت سال به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود و در نهایت در این تابستان این اتفاق رقم خورد و کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست.

این ستاره فرانسوی رویا های بزرگی در رئال مادرید دارد. امباپه می خواهد با موفقیت در رئال مادرید، بتواند قهرمان بازی های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین فاتح توپ طلا در سال های پیش رو شود. امباپه در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد و هنوز فرصت های زیادی پیش روی او در دنیای فوتبال وجود دارد.

1471