عکس؛ 15 جام اروپایی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برای معارفه امباپه

عکس؛ 15 جام اروپایی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برای معارفه امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در این لحظات ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال آماده شدن برای مراسم معارفه کیلیان امباپه است چرا که این مراسم از حدود یک ساعت دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، بالاخره روز معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید فرا رسید. مادریدی ها سال ها بود که به دنبال جذب این ستاره فرانسوی بودند و در نهایت او حالا به جمع مادریدی ها پیوسته است و باید دید که شرایط برایش به چه شکل پیش می رود.

مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، امروز (دوشنبه 26 تیر ماه) از ساعت 13:30 به وقت ایران در حضور هواداران رئالی برگزار می شود و باید دید که این مراسم به چه شکل پیش می رود.

یکی از کار های جالبی که مسئولین برگزاری این مراسم انجام داده اند، این است که در یک جایگاه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، 15 جام قهرمانی اروپایی رئال مادرید را قرار داده اند. در حقیقت مراسم معارفه کیلیان امباپه در رئال مادرید، در کنار 15 جام قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

کیلیان امباپه در دوران حرفه ای خود هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است و حالا می خواهد که به همراه رئال مادرید به قهرمانی در این رقابت ها دست پیدا کند.

1471