اولین شغل لمپارد پس از ترک چلسی مشخص شد

اولین شغل لمپارد پس از ترک چلسی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد برای اولین بار از زمان ترک چلسی در پایان فصل 23-2022 صاحب شغلی جدید خواهد شد و به عنوان کارشناس تلویزیونی بازیهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره چلسی قرار است که به عنوان کارشناس تلویزیونی شبکه آمازون پرایم در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند چرا که این شبکه برای اولین بار حق پخش مسابقات اروپایی را خریده است. لمپارد در کنار کلارنس سیدورف اسطوره میلان قرار است که به عنوان کارشناس فوتبال در این شبکه حضور پیدا کند.

آمازون پرایم روز دوشنبه از ترکیب خود برای پوشش لیگ قهرمانان اروپا رونمایی خواهد کرد. گبی لوگان نقش مجری  اصلی برنامه را خواهد داشت و لمپارد و سیدورف نیز کارشناسان ثابت هستند که البته دنیل استوریج بازیکن اسبق لیورپول و چلسی، گائل کلیشی مدافع اسبق آرسنال و یونایتد، لورا ژرژ قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان اروپای زنان و یوسی هینینگ بازیکن اسبق تیم زنان پی اس جی به آنها ملحق می شوند. 

آلن شیرر و جان چمپیون برای گزارش بازیها انتخاب شده اند و مارک کلاتنبرگ داور اسبق لیگ انگلیس نقش کارشناس داوری را خواهد داشت. شبکه اینترنتی آمازون پرایم قرار است که جذاب ترین بازی سه شنبه را در هر هفته از لیگ قهرمانان پوشش بدهد. 

4125