هواداران رئال مادرید با پیراهن شماره 9 امباپه

هواداران رئال مادرید با پیراهن شماره 9 امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه حدود یک ساعت دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هواداران رئال مادرید معارفه می شود و به این ترتیب کارش را در جمع مادریدی ها به طور رسمی استارت می زند.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در شروع کارش در رئال مادرید قرار است که پیراهن شماره 9 این تیم را بر کند. در حال حاضر پیراهن شماره 7 را وینیسیوس جونیور می پوشد و پیراهن شماره 10 رئال مادرید هم بر تن لوکا مودریچ است. به نظر می رسد که در سال بعد با رفتن لوکا مودریچ از رئال مادرید، پیراهن شماره 10 مادریدی ها به کیلیان امباپه می رسد اما فعلا امباپه قرار است که با پیراهن شماره 9 رئال مادرید به میدان برود؛ پیراهنی که پیش تر بر تن کریم بنزما بوده است.

کریستیانو رونالدو هم در سال 2009 وقتی به رئال مادرید پیوست، پیراهن شماره 9 مادریدی ها را بر تن کرد چرا که در آن زمان رائول گونزالس پیراهن شماره هفت رئال مادرید را می پوشید.

مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از ساعت 13:30 به وقت ایران آغاز می شود. برخی از هواداران رئال مادرید پیراهن شماره 9 امباپه را بر تن کرده اند و برای مراسم معارفه امباپه حاضر و آماده شده اند.

1471