لحظه‌ای که دختران دی ماریا، پدرشان را در آغوش کشیدند (عکس)

لحظه‌ای که دختران دی ماریا، پدرشان را در آغوش کشیدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا آخرین بازی ملی خود را انجام داد و به این ترتیب به طور کامل از تیم ملی آرژانتین و رقابت های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. این بازی آخرین بازی دی ماریا در تیم ملی آرژانتین بود.

در ابتدای این بازی، دو دختر آنخل دی ماریا یعنی میا و پیا، توپ را با خودشان به داخل زمین آوردند. در حقیقت این حرکت به طور نمادین برای آنخل دی ماریا انجام شد. آن ها توپ را به شکل یک هدیه برای شروع فینال کوپا آمه ریکا 2024 به داخل چمن ورزشگاه هارد راک آوردند و پس از آن که پدرشان یعنی آنخل دی ماریا را در آغوش کشیدند، از ورزشگاه خارج شدند و به این ترتیب سوت آغاز فینال کوپا آمه ریکا 2024 به صدا در آمد.

آنخل دی ماریا قهرمانی در المپیک 2008 پکن، قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2021، قهرمانی در فینالیسیما 2022، قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر و قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2024 را با تیم ملی آرژانتین تجربه کرده است.

1471