نمودار مرحله حذفی فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس (عکس)

نمودار مرحله حذفی فوتبال مردان المپیک 2024 پاریس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن مرحله گروهی رقابت های فوتبال مردان در المپیک 2024 پاریس، حالا باید منتظر شروع شدن مرحله حذفی این رقابت ها باشیم و باید دید که در این مرحله چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم ها موفق می شوند به مدال ها دست پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر وارد مرحله یک چهارم نهایی المپیک 2024 پاریس شده ایم. بدون تردید در حساس ترین بازی در این مرحله تیم امید آرژانتین قرار است با تیم امید فرانسه که میزبان رقابت ها است روبرو شود. آرژانتین و فرانسه پس از اتفاقات فینال جام جهانی 2022 قطر دشمنی هایی در دنیای فوتبال با هم دارند و حالا در المپیک 2024 باید تیم امید فرانسه به مصاف تیم امید آرژانتین برود.

تیم امید مراکش که در گروه آرژانتین در رده اول قرار گرفت، حالا باید به مصاف تیم امید آمریکا برود. تیم امید مصر با تیم امید پاراگوئه روبرو می شود و تیم امید ژاپن هم که تنها تیم آسیایی حاضر در این مرحله است، قرار است که با تیم امید اسپانیا روبرو شود. در جام جهانی 2022 قطر ژاپن موفق شد اسپانیا را شکست بدهد و حالا باید دید که در رده سنی پایین تر در رقابت های المپیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1470