فرانسه و گرفتن انتقام فینال جام جهانی از آرژانتین در المپیک

فرانسه و گرفتن انتقام فینال جام جهانی از آرژانتین در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فرانسوی ها انتقام باختن در فینال جام جهانی 2022 قطر را مقابل آرژانتین، در المپیک از فوتبال این کشور گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته تیم امید آرژانتین و تیم امید فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال المپیک 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم امید فرانسه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و آرژانتین را از دور رقابت ها حذف کند. فرانسوی ها که میزبان این دوره از رقابت ها هستند، حالا بخت نخست قهرمانی در بازی های المپیک و به دست آوردن مدال طلا به حساب می آیند.

در این بازی در دقیقه پنجم بازی بود که ژان فیلیپ ماتتا موفق شد روی ارسال میشل اولیس برای فرانسوی ها گلزنی کند. در ادامه بازی آرژانتینی ها تلاش کردند تا نتیجه را برگردانند اما در انجام این کار موفق نشدند و ناکام بودند. در دقیقه 84 بازی، میشل اولیس برای تیم امید فرانسه یک گل به ثمر رساند که البته این گل توسط کمک داور ویدیویی رد شد و علت این قضیه هم اعلام آفساید بود.

تیم امید آرژانتین با هدایت ماسکرانو به کار خود در رقابت های المپیک 2024 پاریس پایان داد و تیم امید فرانسه با هدایت تیری آنری به مرحله بعد راه یافت.

تماشای خلاصه بازی

1471