چه کسی بهترین بازیکن فینال یورو 2024 شد؟

چه کسی بهترین بازیکن فینال یورو 2024 شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل تیم ملی انگلیس در فینال رقابت های یورو 2024، در این بازی ها به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی نیکو ویلیامز در دقیقه 47 بازی بود که روی پاس لامین یامال موفق شد دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند و اولین گل فینال یورو 2024 را به ثمر برساند. در پایان بازی نیکو ویلیامز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در حقیقت نیکو ویلیامز بهترین بازیکن فینال یورو 2024 شد. نیکو ویلیامز در این بازی به طور کامل درون زمین حضور داشت و در تمام طول بازی در ترکیب تیم ملی اسپانیا حاضر بود.

نیکو ویلیامز به تازگی تولد بیست و دو سالگی خود را جشن گرفته بود و حالا جشن تولدش با قهرمانی در رقابت های یورو 2024 تکمیل شده است. او بهترین بازیکن فینال یورو شد و گلزنی هم کرد تا بیست و دو سالگی خود را به بهترین شکل ممکن شروع کرده باشد.

حرف و حدیث هایی درباره علاقه بارسلونا به نیکو ویلیامز وجود دارد و باید دید که در نهایت او راهی جمع آبی و اناری پوشان می شود یا خیر. نیکو ویلیامز در یورو 2024 یک زوج درخشان را با لامین یامال تشکیل داده بود.

1470