تصویر جالب نیکو ویلیامز و یامال: سنگ، کاغد، جام!

تصویر جالب نیکو ویلیامز و یامال: سنگ، کاغد، جام!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا چهره شاخصی در یورو 2024 نداشت چرا که تک تک بازیکنان این تیم وظیفه خود را به بهترین شکل اجرا کردند و در قهرمانی این تیم نقش داشتند.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز و لامین یامال اما در دو جناح خط حمله به خنجری در قلب حریفان تبدیل شدند. ستاره بارسلونا یوروی درخشانی را با یک گل و چندین پاس گل داشت و نیکو نیز با نفوذهایش به کابوسی برای خط دفاعی حریفان اسپانیا تبدیل شد. یامال نشان داد که درخشش او در بارسلونا اتفاقی نبوده و خودش را به فوتبال دنیا شناساند و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش است. این بازیکن یک روز پیش از قهرمانی یورو، تولد هفده سالگی خود را جشن گرفت و به نظر می رسد که حداقل دو دهه دیگر در بالاترین سطح بازی خواهد کرد. از سویی نیکو ویلیامز 22 ساله بر خلاف برادرش ترجیح داد که به جای تیم ملی غنا برای اسپانیا بازی کند و به نظر می رسد که تصمیم درستی گرفته است. نیکو مورد توجه باشگاه های بزرگ انگلیسی قرار دارد اما بارسلونا در نظر دارد که او را به عنوان ستاره فصل آینده اش بخرد تا زوج نیکو - لامین از تیم ملی اسپانیا به بارسلونا ملحق شود.

نیکو و لامین که رابطه خوبی با همدیگر دارند، عادت داشتند که در طول یورو با همدیگر سنگ-کاغذ-قیچی بازی کنند و حالا همین مسئله به سوژه جالبی برای عکس اخیرشان تبدیل شده است. در حقیقت آنها جام را به دست گرفته اند و بازی معروفشان را تکرار می کنند تا برخی بگویند که این بار آنها در حال انجام بازی سنگ-کاغذ-جام هستند!

4125