عکس؛ جشن تولد لامین یامال پیش از فینال یورو

عکس؛ جشن تولد لامین یامال پیش از فینال یورو

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال دیگر شانزده ساله نیست چرا که امروز، روز تولد او بود و به این ترتیب این ستاره جوان حالا هفده ساله شده است.

به گزارش فوتبالی ، روز گذشته هم تولد نیکو ویلیامز بوده است و این ستاره جوان اسپانیایی هم بیست و دو ساله شده است. فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت که در اردوی تیم ملی اسپانیا پیش از فینال یورو 2024، یک جشن تولد مختصر برای لامین یامال و نیکو ویلیامز برگزار کند و به این ترتیب هم لامین یامال و هم نیکو ویلیامز تولد خود را جشن گرفتند.

یک کیک تولد هم برای لامین یامال و نیکو ویلیامز آماده شده و آن ها شمع های این کیک تولد را فوت کردند. به نظر می رسد که لامین یامال و نیکو ویلیامز در فینال یورو 2024 مقابل تیم ملی انگلیس به طور فیکس از ابتدا درون ترکیب تیمشان قرار بگیرند و حالا پیش از برگزاری فینال یورو، روحیه گرفته اند و یک جشن مختصر در اردوی خود داشته اند.

نیکو ویلیامز ممکن است پس از یورو به بارسلونا بیاید و در این باشگاه به لامین یامال بپیوندد. البته هنوز هیچ اتفاقی در این باره رخ نداده است و صرفا شایعه هایی مطرح بوده است. اسپانیا اگر قهرمان یورو 2024 شود، این قهرمانی می تواند به نام لامین یامال و نیکو ویلیامز نوشته شود.

1470