عکسی که نیکو ویلیامز در کنار ستاره بارسلونا منتشر کرد

عکسی که نیکو ویلیامز در کنار ستاره بارسلونا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز ستاره جوان تیم ملی اسپانیا که تصمیم گرفت در اتلتیک بیلبائو بماند، ارتباط خوب و نزدیکی با بازیکنان بارسلونا دارد به طوری که در اردوی تیم ملی اسپانیا در کنار آن ها دیده می شود.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر اردو و تمرینات تیم ملی اسپانیا برای این فیفادی آغاز شده است. ماتادور ها قرار است که در رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی صربستان و تیم ملی سوییس بروند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

نیکو ویلیامز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری از خودش را در تمرینات تیم ملی اسپانیا در کنار لامین یامال منتشر کرده است و نوشته است :" پسر من " در حقیقت نیکو ویلیامز با لامین یامال رفاقت بسیار نزدیکی دارد و درخشش این دو بازیکن یکی از عوامل مهم قهرمانی تیم ملی اسپانیا در بازی های یورو 2024 بود.

در این تابستان بارسلونا به دنبال این بود که نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و این بازیکن اسپانیایی ترجیح داد که در اتلتیک بیلبائو بماند. باید دید که عملکرد زوج لامین یامال - نیکو ویلیامز در رقابت های لیگ ملت های اروپا به چه شکل خواهد بود.

1470