آخرین صحبت‌های لیونل اسکالونی پیش از فینال کوپا آمریکا

آخرین صحبت‌های لیونل اسکالونی پیش از فینال کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا قرار است که بامداد دوشنبه 25 تیر ماه از ساعت 3:30 به مصاف هم بروند و به این ترتیب فینال این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره این بازی گفت:" تیمی را در فینال به زمین می فرستم که فکر می کنم این تیم قهرمان خواهد شد. پیش از بازی بررسی های لازم انجام شده است. فینال همیشه یک بازی خاص است اما روش بازی کردن ما عوض نخواهد شد. فوتبال پر از شگفتی های مختلف است اما سعی ما بر این است که بازی خود را انجام بدهیم و نگذاریم تیم حریف برای ما شگفتی سازی کند. باید شور و اشتیاقی که در این تیم وجود دارد را به مردم آرژانتین منتقل کنیم. من از کودکی همیشه شور و شوق خاصی برای تیم ملی آرژانتین داشته ام. تصویری در خانه ام دارم که در آن پیراهن تیم ملی آرژانتین بر تن من است."

اسکالونی درباره نقش دستیارانش در موفقیت های اخیر تیم ملی آرژانتین گفت:" بخش بزرگی از چیز هایی که به دست آورده ایم، به خاطر دستیاران خوبی است که داریم. بدون حضور آن ها من به هیچ چیز نمی رسیدم. همین جا از تمامی کارکنان تیم ملی آرژانتین تشکر می کنم."

1470