لیونل اسکالونی جانشین آنچلوتی در رئال مادرید؟

لیونل اسکالونی جانشین آنچلوتی در رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نقل از اسپورت، زمزمه هایی از پیوستن لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین به رئال مادرید برای هدایت این تیم شنیده می شود.

به گزارش فوتبالی، با شایعاتی که درباره جدایی احتمالی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید و پیوستنش به جمع زردپوشان برزیلی در ماه های اخیر به گوش می رسد، نام های زیادی برای جانشینی او و هدایت کهکشانی ها در گزینه های روی میز پرز دیده می شود. یکی از گزینه های احتمالی هدایت سفیدپوشان مادریدی لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از کسب قهرمانی جام جهانی برای آلبی سلسته مورد توجه اغلب تیم های بزرگ اروپایی و حتی ملی قرار گرفت و پیروزی اخیر آرژانتین مقابل برزیل در بازی جنجالی محبوبیت و معروفیت او را بیشتر کرد.

اسکالونی با قبول هدایت آرژانتینی ها بعد از جام جهانی 2018، جان تازه ای به این تیم داد و توانست با در اختیار داشتن مهره های کلیدی و معروفی همچون لیونل مسی موفق به فتح قله جام جهانی شود. لیونل اسکالونی صمیمیت زیادی با لیونل مسی دارد و اختلاف سنی آنها فقط 9 سال است. نکته بسیار مهمی که با رفتن اسکالونی از آرژانتین باید به آن توجه کرد این است که با توجه به دوستی صمیمی او با مسی، آیا این احتمال وجود دارد که مسی هم به همراه او از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند؟

از گزینه های دیگری که نام آنها برای در دست گرفتن سکان هدایت مادریدی ها شنیده می شود میتوان به خوزه مورینیو، زین الدین زیدان و ژابی آلونسو به عنوان برجسته ترین نام ها در این لیست اشاره کرد. رئالی ها با وجود مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی خود، همچنان مدعی عنوان قهرمانی در لالیگا هستند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط خوبه در جدول داشته و روز چهارشنبه در دیدار برگشت به مصاف ناپولی می روند.

1369