زمان احتمالی استعفای سرمربی تیم ملی آرژانتین

زمان احتمالی استعفای سرمربی تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - آینده لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین کاملا مبهم به نظر می رسد چرا که خود او احتمال استعفا را رد نکرده است و حالا برخی رسانه ها از زمان احتمالی این اتفاق خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی، برخی رسانه ها تصور می کنند که اسکالونی در پایان کوپا آمریکا که در تابستان 2024 برگزار می شود، استعفای خود را اعلام خواهد کرد.   هرنان کاتسیو و لئو پارادیزو دو  خبرنگار آرژانتینی گزارش دادند که مربی آرژانتینی به استعفا از سمتش فکر می کند و این اتفاق بعد از کوپا آمریکا در تابستان آینده رخ خواهد داد. 

هنوز کسی دلیل قطعی استعفای اسکالونی را نمی داند اما این مربی فکر می کند که پس از کسب کوپا آمریکای قبلی و جام جهانی 2022 با فتح کوپا آمریکای سال آینده می تواند دوران طلایی خود را به پایان برساند و در اوج از سمتش کناره گیری کند. 

خود اسکالونی هفته گذشته و پس از غلبه بر آرژانتین از احتمال استعفای قریب الوقوع خود خبر داده بود تا بسیاری از هواداران آلبی سیلسته را شوکه کند. 

از سویی هنوز مسی نیز زمان بازنشستگی خود را از تیم ملی آرژانتین اعلام نکرده است و مشخص نیست که آیا لئو هم تا جام جهانی بعدی در تیم ملی کشورش بازی خواهد کرد یا نه.

4125