رونمایی از کفش‌های جدید مسی برای کوپا آمریکا 2024

رونمایی از کفش‌های جدید مسی برای کوپا آمریکا 2024

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی انگیزه بالایی برای حضور در کوپا آمریکا 2024 دارد و می خواهد یک جام ملی دیگر را هم به کارنامه پرافتخارش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، مسی انگیزه بالایی دارد تا به همراه آرژانتین از قهرمانی در این تورنمنت دفاع کند که فینال مسابقات در ورزشگاه هارد راک در میامی با گنجایش بیش از 65 هزار تماشاگر برگزار می شود. ستاره آرژانتینی قطعا برای این بازیها انگیزه بالایی دارد. 

لیونل مسی مثل سایر رویدادهای مهم برای این بازیها نیز با کفش های ویژه ای درون میدان حاضر خواهد شد. در حقیقت آدیداس به عنوان اسپانسر ستاره آرژانتینی کفش های جدیدی را برای او در کوپا آمریکا 2024 طراحی کرده است. برای طراحی این کفش ها از رنگ طلایی استفاده شده است که قبل از تابستان به فروش گذاشته خواهد شد. مسی در دوران حضورش در بارسلونا نیز کفشی مشابه را موردا استفاده قرار می داد. 

مسابقات کوپا آمریکا 2024 قرار است که در امریکا برگزار شود که 32 بازی در 25 روز برگزار می شود و شانزده کشور در این بازیها حضور پیدا می کنند که ده  کشور متعلق به آمریکای جنوبی و شش کشور متعلق به آمریکای شمالی و مرکزی خواهند بود. آرژانتین و پاراگوئه هر کدام با پانزده قهرمانی در کوپا آمریکا در تاریخ مسابقات رکورد دار هستند. 

4125