هشت تیم باقی مانده در کوپا آمریکا 2024 چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

هشت تیم باقی مانده در کوپا آمریکا 2024 چند درصد شانس قهرمانی دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به پایان رسیده است و مرحله حذفی این بازی ها به زودی شروع می شود و باید دید که در این مرحله چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند به مراحل پایانی و قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی ، مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2024 از بامداد فردا (جمعه پانزدهم تیر ماه) با بازی میان آرژانتین - اکوادور شروع می شود و این بازی یک بازی حساس و مهم برای یاران لیونل مسی است.

اوپتا که یک رسانه تخصصی در حوزه داده ها و اطلاعات دنیای فوتبال است و آمار جامعی در اختیار دارد، شانس قهرمانی هر کدام از هشت تیم باقی مانده در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 را پیش بینی کرده است.

در حال حاضر تیم ملی آرژانتین از نظر اوپتا شانس اصلی قهرمانی است که 38 درصد شانس دارد. پس از آرژانتین، تیم ملی برزیل قرار می گیرد که 18 درصد شانس قهرمانی دارد. تیم ملی اروگوئه با 17 درصد شانس قهرمانی در رده سوم قرار دارد و کلمبیا هم سیزده درصد شانس قهرمانی دارد.

تیم ملی ونزوئلا شش درصد، تیم ملی اکوادور چهار درصد، تیم ملی کانادا دو درصد و تیم ملی پاناما هم دو درصد شانس قهرمانی دارند.

1470