راهکار سرمربی اسپانیا برای پیروزی در فینال یورو 2024

راهکار سرمربی اسپانیا برای پیروزی در فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوییس دلافوئنته در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی انگلیس، راهکاری که برای بردن این فینال در نظر دارد را گفت.

به گزارش فوتبالی ، امشب (یکشنبه 24 تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که تیم ملی اسپانیا و تیم ملی انگلیس در دیدار فینال یورو 2024 به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دلافوئنته پیش از فینال یورو 2024 گفت:" برای بردن در فینال باید روی خودمان به طور کامل متمرکز شویم و فکرمان جای دیگری نباشد. همچنین باید از بازی هایی که تا حالا انجام داده ایم، بهتر باشیم. اگر از بازی های قبلی بهتر نباشیم، نمی توانیم قهرمان یورو 2024 شویم. راهکار فتح فینال بهتر بودن از بازی های قبلی است."

سرمربی اسپانیا در ادامه افزود:" ما اسپانیا هستیم و با وجود تمام احترامی که برای انگلیس و فوتبال این کشور قائل هستم، اگر ما از بازی های قبلی بهتر باشیم، انگلیس شانسی در مقابل ما نخواهد داشت. هر چند که این فینال، یک بازی نزدیک خواهد بود. تا حالا بخشی از تاریخ را ساخته ایم و حالا زمان آن رسیده که تاریخ سازی خود را تکمیل کنیم.

1470