درباره بلاتکلیف‌ترین بازیکن تراکتور؛ تحت تاثیر ماجرای بیرانوند!

درباره بلاتکلیف‌ترین بازیکن تراکتور؛ تحت تاثیر ماجرای بیرانوند!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی را باید بلاتکلیف ترین بازیکن تراکتور نامید.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی سه سال قبل و با قراردادی پنج ساله به تراکتور پیوست. بازیکنی که دو فصل به صورت قرضی در آلومینیوم اراک بازی کرد و فصل گذشته پس از جدایی محمدرضا اخباری از جمع تی‌تی‌ها، به این تیم بازگشت و فصل موفقی را با کسب ۱۸ کلین‌شیت و دستکش طلایی لیگ برتر به پایان رساند.

با اینکه عملکرد پورحمیدی همواره مورد تمجید مدیران تراکتوری بوده و حتی محمدرضا زنوزی در آخرین صحبت های خود دوباره به دفاع تمام قد از سنگربان خوزستانی پرداخت و از هوادارانی که شرایط را برای این دروازه‌بان سخت کردند، گلایه کرد اما تراکتور این فصل سراغ جذب علیرضا بیرانوند رفته و از این تیم به عنوان مقصد اصلی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نام برده می‌شود.

ماجراهای بیرانوند و تراکتور هم چیزی است که هر روز یک حرف جدید درباره آن وجود دارد و به نظر می‌رسد مدیران تیم تبریزی منتظر اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت هستند تا در صورت عدم محرومیت بیرانوند، او را معارفه کنند چرا که گفته می‌شود بیرانوند پیش قراردادی با تی‌تی‌ها امضا کرده است.

همین موضوع باعث بلاتکلیفی پورحمیدی است که هنوز دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و بابت اتفاقات اخیر ناراحت است. این دروازه‌بان هیچ جلسه‌ای در مدت اخیر با مسئولان تیمش نداشته و به نظر می‌رسد او هم منتظر تعیین سرنوشت علیرضا بیرانوند با تراکتور است تا تصمیم نهایی خود را بگیرد. البته او دوساله با تراکتور قرارداد دارد و تنها در صورت فسخ یکطرفه یا دو طرفه می تواند از تراکتور جدا شود که این اتفاق هم دردسرها و ماجراهای خاص خودش را دارد. 

البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت حضور بیرانوند، او دروازه بان دوم تراکتور بماند. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی در این باره خواهد افتاد. 

1997