مشکل بزرگ لیست تراکتور؛ جایی برای مهاجم خارجی نیست!

مشکل بزرگ لیست تراکتور؛ جایی برای مهاجم خارجی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور در لیست بزرگسالان خود جایی برای جذب مهاجم خارجی جدید ندارد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه تراکتور میروسلاو اشترکال، رحمان جعفری و مهدی عبدی را به عنوان سه مهاجم نوک در اختیار دارد؛ با این وجود تراکتوری‌ها با توجه به اصرار هواداران و البته سیستم دو مهاجمه اسکوچیچ به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر هم هستند. مهاجمی که وعده‌ها مبنی بر جذب یک گلزن ششدانگ و تمام عیار است.

البته پروژه جذب مهاجم خارجی یک ماجرای قدیمی در تراکتور است و تراکتور در سال‌های اخیر تقریبا در تمامی پنجره‌ها با ذره‌بین دنبال مهاجم بزرگ خارجی گشته اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است! آخرین تلاش تراکتوری‌ها در این راستا طبق اعلام سعید مطفری‌زاده، جذب بازیکنی به نام باداموسی بود که لحظه آخر از حضور در تبریز سر باز زده و این در حالی بوده که برای وی بلیط هم تهیه شده بود.

اما این تلاش‌ها در شرایطی است که لیست بزرگسالان تراکتور جایی برای اضافه کردن نفر جدید ندارد و این تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال در اختیار دارد و مشخص نیست که قرار بر حذف نام کدام بازیکن است. البته مظفری‌زاده مدعی است که امیرحسین حسین‌زاده وینگر ۲۴ ساله این تیم در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها قرار دارد و لیست تراکتور یک جای خالی دارد اما با توجه به قانون بازیکنان زیر ۲۵ سال و اینکه حسین‌زاده سال قبل با توجه به یک ماه بزرگ‌تر بودن در لیست زیر ۲۳ سال تراکتور نبوده، امسال نمی‌تواند سهمیه زیر ۲۵ سال این تیم باشد.

در همین راستا شایعات مبنی بر کنار گذاشتن محمد قنبری بود؛ بازیکنی که خودش هم درخواست جدایی در ابتدای نقل و انتقالات داده بود اما با مخالفت باشگاه مواجه شد و با اصرار این تیم به تمرینات اضافه شده است. بازیکنی که در گفت‌وگوی دیروز خود آب پاکی را روی دست مسئولان تراکتوری ریخت و مدعی بود با توجه به اینکه زمانی تا پایان پنجره تابستانی نمانده، قصد جدایی ندارد.

باید منتظر ماند و دید تراکتور چگونه می‌خواهد برای جذب مهاجم خارجی مدنظر لیست بزرگسال خود را خالی کند و این دردسر برای تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ چگونه حل خواهد شد؟

لیست بزرگسالان تراکتور به این شرح است:

۱-علیرضا بیرانوند ۲-حسین پورحمیدی ۳-شجاع خلیل‌زاده ۴-عارف غلامی ۵-عارف آقاسی ۶-علیرضا آرتا ۷-محمد نادری ۸-دانیال اسماعیلی‌فر ۹-مهدی شیری ۱۰-ایگور پوستونسکی ۱۱-پوریا پورعلی ۱۲-ریکاردو آلوز ۱۳-مهدی حسینی ۱۴-سجاد آشوری ۱۵-امیرحسین حسین‌زاده ۱۶-محمد قنبری ۱۷-مهدی ترابی ۱۸-تومیسلاو اشترکال ۱۹-رحمان جعفری ۲۰-مهدی عبدی

1997