لاتزیو فقط تا دوشنبه منتظر پاسخ میسون گرینوود می ماند

لاتزیو فقط تا دوشنبه منتظر پاسخ میسون گرینوود می ماند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لاتزیو فقط تا فردا منتظر پاسخ میسون گرینوود خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو پس از منتفی شدن احتمالی انتقال میسون گرینوود به تیم المپیک مارسی باشگاه لاتزیو جدی تر از قبل برای جذب میسون گرینوود وارد رقابت شده است و مدیر ورزشی آنها امشب با حضور در انگلیس پیشنهادی به ارزش ۲۳ الی ۲۵ میلیون یورو به علاوه بند فروش ۵۰ درصدی برای منچستریونایتد به آنها ارائه خواهد کرد که نسبت به ناپولی که تنها می خواهد ۱۰ درصد بند فروش به تیم انگلیسی پیشنهاد دهد برتری بزرگی است.

این در حالی است که گفته شده سفری برای امشب به شهر رم برای میسون گرینوود برنامه ریزی نشده و لاتزیو حداکثر تا امشب منتظر پاسخ این وینگر انگلیسی می ماند. آنها از پیشنهاد جدید زیر ۲۵ میلیون یورو به علاوه پاداش و درصد بالایی بند فروش خبر داده اند و با اطرافیان بازیکن صحبت کرده اند با این حال مارسی هنوز در حال تلاش کردن دوباره برای جذب وینگر انگلیسی منچستریونایتد است.

پس از اظهارات شهردار مارسی بنوآ پایان و حمله به باشگاه مارسی در پروسه جذب میسون گرینوود این بازیکن تا روز دوشنبه از تیم فرانسوی فرصت خواسته تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. ناپولی هم به این بازیکن علاقه دارد، اما ابتدا باید بازیکنی را بفروشد تا بتواند برای جذب وینگر انگلیسی اقدام کند و این در حالی است که لاتزیو هم همچنان منتظر پاسخ این بازیکن است.

۱۰۰۹