مدافع الهلال نزدیک تر از همیشه به پوشیدن پیراهن رم

مدافع الهلال نزدیک تر از همیشه به پوشیدن پیراهن رم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی فوتبال عربستان و باشگاه الهلال به حضور در رم نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل دو باشگاه الهلال و آاس رم در آستانه توافق بر سر انتقال دائمی سعود عبدالحمید دفاع راست ۲۵ ساله تیم ملی عربستان با قراردادی ۴ ساله تا ژوئن ۲۰۲۸ هستند. به این ترتیب این بازیکن موفق فصول اخیر لیگ عربستان می تواند اولین لژیونر این کشور در سری آ ایتالیا باشد و این اتفاق بسیار جذابی برای هواداران تیم الهلال نیز خواهد بود.

پس از مشخص شدن خبر جدایی احتمالی این بازیکن از جمع تیم پر افتخار فوتبال آسیا اکنون لیست سه نفره الهلال برای جانشینی سعود عبدالحمید آماده شده که شامل اسامی بزرگ و نامداری در فوتبال اروپا است:

۱) نفر اول این لیست جرمی فریمپونگ مدافع راست موفق هلندی بایرلورکوزن است که مشتریانی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ را هم خواهان خود می دید و اکنون اولویت اول تیم الهلال است.

۲) نفر دوم ژائو کانسلو دفاع پرتغالی باشگاه منچسترسیتی است و تیم انگلیسی آماده فروش خواهد بود و گزینه در دسترسی برای الهلال به شمار می رود.

۳) نفر سوم این لیست کایل واکر مدافع باتجربه دیگر منچسترسیتی است که باشگاه انگلیسی برخلاف ژائو کانسلو علاقه ای به شنیدن پیشنهادات برای او در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

۱۰۰۹