نمره عالی میسون گرینوود در اولین بازی لیگ فرانسه

نمره عالی میسون گرینوود در اولین بازی لیگ فرانسه

میسون گرینوود پس از اولین بازی با دو گل در لیگ ۱ فرانسه برای مارسی، توسط منتقدان مشهور نشریه اکیپ نمره استثنایی را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه ملی پوش سابق سه شیرها که یک بازی ملی برای تیم ملی انگلیس پسش از قطع همکاری با منچستریونایتد انجام داد، چالش جدیدی را در لیگ فرانسه انجام می دهد. انتقال ۲۷ میلیون پوندی او را از اولدترافورد و به ورزشگاه ولودروم بندر مارسی رساند. گرینوود فصل گذشته پس از دوره قرضی عالی در ختافه و اینکه جایزه بهترین بازیکن سال تیم را به دست آورد در حال حاضر تاثیر مثبتی در تیم پر طرفدار فوتبال فرانسه ایجاد کرده است . این انتقال در ابتدا با مخالفت های اولیه هواداران تیم فرانسوی مواجه شد و این در حالی بود که میسون گرینوود ۲۲ ساله جزو بهترین های پیش فصل تیم فرانسوی بود. این فرم به مسابقات اصلی تیم هم منتقل شده است و گرینوود با یک بریس در دیدار اول برای مارسی درخشان ظاهر شده است. گرینوود در پیروزی ۵-۱ مقابل برست، دو بار دروازه حریف را باز کرد که گل اول از روی نقطه پنالتی به گل رسید. این تلاش‌ها برای او جایزه اولین مرد مسابقه را به ارمغان آورد.

 نشریه اکیپ، که به دلیل ارائه ارزیابی های سخت پس از بازی مشهور است، آنچه را که از گرینوود دیدند، تحسین کرد. او نمره قابل ۸ را به خود اختصاص داده است که تنها دو بازیکن یعنی آلبان لافونت دروازه بان نانت و آمینه گویری مهاجم رن توانستند این نمره را در روز اول مسابقه کشل کنند، همانطور که مرد انگلیسی در تیم هفته نشریه فرانسوی قرار گرفت

۱۰۰۹