ناگلزمن پس از جام جهانی 2026 از تیم ملی آلمان جدا می‌شود

ناگلزمن پس از جام جهانی 2026 از تیم ملی آلمان جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن در رقابت‌های یورو 2024 به همراه تیم ملی آلمان نتایج قابل قبولی به دست آورد، اما او تصمیم دارد در هر صورت پس از جام جهانی 2026 از مانشافت جدا شود و به دنیای فوتبال باشگاهی بازگردد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آلمان یکی از بهترین تیم‌های یورو 2024 بود. شاید اگر شاگردان ناگلزمن در مرحله یک چهارم نهایی با اسپانیای آماده لوییس ده لا فوئنته روبه‌رو نمی‌شد، می‌توانست حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و به مراحل بالاتر برسد. هرچند که نباید فراموش کرد تیم ملی آلمان تنها تیمی بود که تا به اینجا بیشتر از هر تیم دیگری اسپانیا را تحت فشار قرار داد و برابر این تیم مقاومت کرد.

این در حالی است که تا یک سال پیش، تیم ملی آلمان در برابر تیم‌هایی همچون ژاپن و ترکیه هم تحقیر می‌شد. آن‌ها در جام جهانی 2022 هم ناامیدکننده ظاهر شدند، اما ناگلزمن در طی مدت زمانی کوتاه توانست تحولی عظیم در تیم ملی آلمان به وجود بیاورد. او با دعوت دوباره از تونی کروس، جان تازه‌ای به ترکیب ژرمن‌ها بخشید و به نحو احسن از مهره‌های خود استفاده کرد. هواداران تیم ملی آلمان امید زیادی دارند تا 2 سال بعد، تیمشان بتواند در جام جهانی 2026 به روزهای خود بازگردد.

به نقل از کریستین فالک، خبرنگار سرشناس فوتبال آلمان، یولیان ناگلزمن علی‌رغم نتایج خوبی که با تیم ملی به دست آورد، اما در هر شرایطی پس از جام جهانی 2026 از تیم ملی آلمان جدا می‌شود. او تمایل زیادی دارد تا دوباره به عرصه باشگاهی بازگردد.

1428