تحول تاکتیکی یولیان ناگلزمن در ترکیب تیم ملی آلمان

تحول تاکتیکی یولیان ناگلزمن در ترکیب تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان تحول تاکتیکی مناسبی را در ترکیب ژرمن ها ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق تحلیل نشریه بیلد آلمان سیستم تاکتیکی عالی از یولیان ناگلزمن برای تیم ملی آلمان باعث شده تا نتایج ژرمن ها تحول مناسبی پیدا کند. در ترکیب ژرمن ها استفاده از دو بازیکن پست بازیکن شماره ده در زمین یعنی جمال موسیالا و فلوریان ویرتس یکی از تغییرات مثبتی است که ناگلزمن در تیم آلمان به کار گرفته است. این اتفاق در درجه اول برای توپگیری بیشتر در میانه میدان و خلق موقعیت و در درجه دوم برای حرکات بین مدافعین تا فضا برای کای هاورتز باز شود، صورت گرفته است.

اما دیگر تغییر استفاده از جاشوا کیمیش به عنوان هافبک چهارم در میانه میدان بوده تا به این ترتیب برتری عددی برای خارج کردن هافبک های تخریبی حریف ایجاد شود. این سردرگمی در خط هافبک حریف با یک پاس مناسب فرصت را به جمال موسیالا می دهد تا به همراه کای هاورتز از پشت مدافعین فرار کنند که نمونه آن گل اخیر هاورتز برای ژرمن ها بوده است.

تغییر مهم دیگر ناگلزمن دوندگی بیشتر هافبک ها در میانه میدان، تصاحب توپ بیشتر ژرمن ها و خارج کردن وینگر های حریف از بازی است که باعث زیباتر شدن و بالا رفتن سرعت بازی تیم ملی آلمان شده است. به نظر می رسد با توجه به شرایط پیش آمده باید گفت ناگلزمن یک ستاره جوان در عرصه تاکتیکی مربیگری است.

۱۰۰۹