تلاش آلمان‌ها برای تمدید قرارداد ناگلزمن

تلاش آلمان‌ها برای تمدید قرارداد ناگلزمن

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) عنوان کرد که در حال تلاش برای تمدید قرارداد یولیان ناگلزمن است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق بایرن مونیخ در سپتامبر 2023 به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان با قراردادی کوتاه مدت که پس از پایان یورو 2024 منقضی می شود، به تیم ملی آلمان ملحق شد. اکنون، برند نویندورف، رئیس DFB اشاره کرده که پیش از این، قرارداد جدیدی به او پیشنهاد خواهد شد. نویندورف پس از پیروزی 2-0 آلمان مقابل فرانسه در بازی دوستانه بین‌المللی، روز شنبه در گفتگو با ZDF گفت: "از طرف ما کاملاً مطلوب است (تمدید قرارداد ناگلزمن). ما تیم خوبی هستیم، شرایط خوبی داریم و در گفتگوی فشرده‌ای با ناگلزمن هستیم."

ناگلزمن قبلاً پیشنهاد کرده بود که آماده ماندن در آلمان حتی بعد از یورو 2024 هم هست و در اوایل این ماه به خبرنگاران گفته بود: "اگر قبل از مسابقات قهرمانی اروپا پیشنهاد قراردادی داشته باشم که از آن راضی باشم و احساس راحتی در آن تیم کنم، پس احتمال زیادی وجود دارد که قبل از یورو 2024، آن قرارداد را امضا کنم."

چند هفته پیش گزارش شد که ناگلزمن اگر قرارداد جدیدی را قبل از یورو دریافت نکند، می تواند به عرصه مدیریت باشگاهی بازگردد. در میان باشگاه‌هایی که جسته و گریخته از به خدمت گرفتن ناگلزمن صحبت به میان آوردند، نام منچستریونایتد به چشم می‌خورد که ارتباطاتی با این مربی ایجاد کرده‌اند و به دنبال گزینه مطلوبی برای جایگزینی اریک تن هاگ، سرمربی فعلی این تیم در تابستان هستند.

بعد از پیروزی مهم ژرمن‌ها مقابل فرانسه، آلمان در دومین دیدار دوستانه خود مقابل هلند در روز سه‌شنبه به میدان خواهد رفت. به احتمال زیاد در هفته های آینده اعلامیه رسمی در مورد آینده یولیان ناگلزمن منتشر خواهد شد.

1369