ناگلزمن به شایعه جدایی از تیم ملی آلمان دامن زد

ناگلزمن به شایعه جدایی از تیم ملی آلمان دامن زد

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن در آخرین مصاحبه خود، اعلام کرد احتمال دارد پس از پایان یورو 2024 از تیم ملی آلمان جدا شود و به دنیای فوتبال باشگاهی بازگردد.

به گزارش فوتبالی، یولیان ناگلزمن را باید یکی از بهترین سرمربیان جوان حال حاضر دنیا دانست. او که هنوز 40 ساله نشده، نتایج قابل قبولی در لایپزیش و بایرن مونیخ به دست آورد. او در حال حاضر، سکان هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده دارد و آماده تورنمنت جام ملت‌های اروپا می‌شود.

اما سوال مهم فوتبال‌دوستان در خصوص ناگلزمن، این است که آیا پس از اتمام یورو 2024 به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد یا خیر؟

اگر این اتفاق نیافتد و یکی از طرفین تصمیم به قطع همکاری بگیرد، ناگلزمن می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم‌هایی باشد که به دنبال تیم می‌گردند. تیم‌هایی مثل بارسلونا، لیورپول و حتی چلسی و منچستریونایتد.

یولیان ناگلزمن در آخرین مصاحبه خود در مورد آینده‌اش گفت:  هنوز به آینده‌ام فکر نکرده‌ام. از آنجایی که قراردادم بعد از یورو به پایان می‌رسد، می‌گویم؛ همانطور که در قرارداد آمده، با تیم ملی ادامه نمی‌دهم. از ابتدا این را گفته‌ام. اما در حال حاضر یورو از همه چیز مهم‌تر است؛ بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. اگر سرمربی تیم ملی بمانم، که تیم را برای حضور مقتدرانه در لیگ ملت‌های اروپا آماده می‌کنم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی جام ملت‌های اروپا است.»

این مصاحبه باعث شد تا رسانه‌ها احتمال جدایی او از تیم ملی را بالا بدانند. پیش از این نیز گفته شده بود که بازیکنان تیم ملی اعتقادی به او ندارند و ممکن است دوران ناگلزمن در تیم ملی آلمان کوتاه باشد.

1428