تصویر جدید از کیت دوم تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴

تصویر جدید از کیت دوم تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- کیت دوم تیم ملی آلمان برای یورو ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، میزبان رقابت های یورو ۲۰۲۴ که قرار است از حدود یک ماه آینده برگزار کننده این رقابت های جذاب باشد یکی از قدرت هایی است که همراه با یولیان ناگلزمن سرمربی جوان خود به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی رقابت ها به حساب می آید. پیراهن اول تیم ملی فوتبال فوتبال آلمان به رنگ سفید با رگه هایی از پرچم کشور آلمان است که چندی پیش نوع نمایش شماره ۴۴ در پشت این پیراهن به دلیل شباهت به نماد نازی ها در زمان جنگ جهانی دردسر ساز شده بود و در نهایت این شماره به طور کلی از لیست شماره های تیم ملی آلمان حذف شد.

اما پیراهن دوم تیم ملی فوتبال آلمان به رنگ مشکی خواهد بود و همان رگه های پرچم روی آن دیده می شود که زیبایی جالبی به این کیت ورزشی داده است. پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان در ادوار مختلف رقابت های برگزار شده یورو و جام جهانی به همین دو رنگ اصلی بوده و در سال جاری از المان های پیراهن های قدیمی‌ و کلاسیک بیشتر بهره گرفته شده است.

آلمان آخرین بار در یورو ۱۹۹۶ موفق شد با شکست جمهوری چک قهرمان رقابت های معتبر اروپایی همراه با برتی فوگتس مربی وقت خود شود و در رقابت های بعدی هرگز عنوان قهرمانی را کسب نکرده است.

۱۰۰۹