احتمال دعوت نشدن چند ستاره مهم تیم آلمان برای یورو ۲۰۲۴

احتمال دعوت نشدن چند ستاره مهم تیم آلمان برای یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- برخی ستاره های تیم ملی فوتبال آلمان شاید برای رقابت های یورو ۲۰۲۴ دعوت نشوند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد برخی از ستاره های کم فروغ رقابت های بوندسلیگا از جمله لئون گورتزکا، سرژ گنبری، امره جان، نیکو شلوتربک، نیکولاس سوله و متس هوملس با توجه به روند ضعیف خود خصوصا در نیم فصل دوم در خطر از دست دادن جایگاه‌ خود در تیم ملی هستند و انتظار می‌رود که ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان تغییرات مهمی را در آستانه‌ یورو ۲۰۲۴ در ترکیب مانشافت ایجاد کند زیرا خود او اعلام کرده بود که برخی بازیکنانی که اغلب مردم باور دارند در تیم ملی جایگاه مستحکمی دارند احتمالا دعوت نخواهند شد.

با توجه به حضور چند ستاره قدیمی و کهنه کار تیم ملی آلمان و بازگشت آنها به ترکیب ژرمن ها به نظر می رسد مربع کاپیتانی تیم یولین ناگلزمن برای یورو ۲۰۲۴ از ۴ مهره مهم یعنی ایلکای گندوعان، مانوئل نویر، تونی کروس و آنتونیو رودیگر تشکیل می‌شود. مانوئل نویر احتمالا دروازه بان اصلی آلمان در یورو خواهد بود مگر اینکه تصمیم ناگلزمن تغییر کند و از تراشتگن در درون دروازه استفاده کند. ایلکای گندوعان با وجود بازگشت نویر به احتمال فراوان کاپیتان اول تیم باقی خواهد ماند و نقش مهمی در تیم ناگلزمن ایفا خواهد کرد.

از سوی دیگر بازگشت تونی کروس به ترکیب ژرمن ها می تواند خبر خوبی برای طرفداران این تیم باشد و رودیگر هم به احتمال فراوان رهبر خط دفاعی آلمان است و به این ترتیب جایی برای ستاره های افول کرده بوندسلیگا در ترکیب تیم ناگلزمن باقی نخواهد ماند.

۱۰۰۹