خبر عجیب رسانه‌ قطری؛ عبدالکریم با الوکره قرارداد بسته است

خبر عجیب رسانه‌ قطری؛ عبدالکریم با الوکره قرارداد بسته است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع قطری پرسپولیس عزمش را برای ترک این تیم جزم کرده و برای رسیدن به این هدف از انجام کارهای غیرقانونی هم ابایی ندارد.

به گزارش فوتبالی، وقتی اولین بار خبر جدایی احتمالی عبدالکریم حسن از پرسپولیس منتشر شد هواداران این تیم به شدت شوکه شده بودند. چرا که همه می‌دانستند او یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

خود عبدالکریم هم واکنش اولش به این خبر، تکذیب بود. او روز هفتم تیر به برنامه فوتبال برتر گفته بود: «من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم. این روزها شایعات زیادی همه جا هست.»

این جمله باعث آرامش موقتی هواداران پرسپولیس شد. اما این فقط ظاهر ماجرا بود. چرا که عبدالکریم، هم با چند باشگاه قطری مذاکره کرده بود و هم در گفت‌وگو با مدیران باشگاه پرسپولیس از آن‌ها خواسته بود که شرایطی فراهم کنند تا بتواند از این تیم جدا شود و به قطر برگردد.

حالا در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس از همه بازیکنان این تیم از جمله عبدالکریم حسن خواسته‌اند که به تمرینات پیش فصل این تیم که از روز شنبه آغاز می‌شود بروند خبر رسیده است که او در اقدامی عجیب با باشگاه الوکره قرارداد امضا کرده و این کار غیرقانونی‌ آینده فوتبالی‌اش را به خاطر انداخته است.

رسانه العرب که یکی از نشریات مهم فوتبال قطر است در این مورد نوشته است: «عبدالکریم حسن درحالی با الوکره قرارداد امضا کرده که بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس بوده به همین خاطر احتمال دارد در فصل آینده محروم شود و باشگاه الوکره نیز جریمه شود.» 

بعید است که عبدالکریم متوجهِ غیر قانونی نبودنِ کارش نباشد اما او این کار را انجام داده است که تا به مدیران پرسپولیس نشان بدهد که عزمش برای بازگشت به قطر کاملا جدی است و اصلا تمایلی به ماندن در ایران ندارد.

از طرفی ظاهرا باشگاه الوکره پیشنهاد مالیِ خوبی به پرسپولیس داده است و پرسپولیس هم به چنین پولی نیاز دارد. پیش‌بینی می‌شود که پرسپولیس به زودی با فروش عبدالکریم موافقت کند. به این ترتیب دوران حضور مرد سال اسبق فوتبال آسیا در پرسپولیس خیلی زود و فقط بعد از یک نیم‌فصل تمام خواهد شد.

1359