10 گل برتر پرسپولیس در لیگ 23 به انتخاب فوتبالی (ویدیو)

10 گل برتر پرسپولیس در لیگ 23 به انتخاب فوتبالی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس، لیگ بیست و سوم را به عنوان دومین خط حمله برتر فصل تمام کرد. 

به گزارش فوتبالی، آنها در 30 بازی، 45 گل زدند که فقط آماری کمتر از سپاهان با زدن 53 گل بود. «فوتبالی» با مرور همه گلهای زده قرمزها در طول لیگ برتر، این 10 گل را به عنوان گلهای برتر پرسپولیس در این فصل انتخاب کرده است.

* علی نعمتی به آلومینیوم

اولین گل فصل را علی نعمتی وارد دروازه آلومینیوم کرد. پاس عمقی سروش رفیعی از زمین خودی، پشت مدافعان آلومینیوم به نعمتی جلوکشیده رسید و او در مصافی تک به تک با دروازه‌بان حریف، توپ را از بالای سرش وارد دروازه کرد.

* مهدی ترابی به فولاد

توپ در سمت راست هجومی پرسپولیس به ترابی رسید. او طبق معمول با توپ به داخل محوطه جریمه رفت، مسیرش را کمی به عقب تغییر داد و با ضربه پای چپش، توپ را به گوشه مخالف دروازه کنت فرستاد و از او یک تماشاگر ساخت.

* اوستون اورونوف به گل‌گهر

حرکت مهدی ترابی از سمت چپ با حضور مدافعان گل‌گهر متوقف شد. او، توپ را با یک پاس کوتاه به اورونوف سپرد ولی وینگر ازبک به جای پاسکاری، تصمیم گرفت از همان زاویه بعید دروازه را باز کند و این کار را به زیباترین شکل ممکن انجام داد.

* شهاب زاهدی به گل‌گهر

بازی گره‌خورده را یک ارسال سر و سامان داد. دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست، توپ را روی دروازه فرستاد. شهاب زاهدی که توسط مدافع حریف، مهار شده بود حوالی نقطه پنالتی به توپ رسید و با یک ضربه فنی و دقیق پای چپ، توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.

10 گل برتر پرسپولیس به انتخاب فوتبالی

* محمد عمری به صنعت نفت

اشتباه طالب ریکانی در یک‌سوم دفاعی، توپ را لو داد. امید عالیشاه با یک پاس کوتاه، عمری را به توپ رساند. هافبک پرسپولیس تصمیم گرفت از همان فاصله حدود 20 متری شوت بزند و زد. توپ با ضربه او به زیبایی وارد دروازه مهمان شد.

* امید عالیشاه به استقلال

پاس به عقب عجیب و غریب سهرابیان را حسینی با سر دفع کرد. چشمی هم آن را کمی دورتر ولی به پشت محوطه جریمه فرستاد. عالیشاه، توپ را کنترل کرد و بلافاصله با یک ضربه روی پای دیدنی، دور از دستان دروازه‌بان استقلال، آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.

* نبیل باهویی

مهاجمی بود در ژانر تمیروف و اوساگونا که فقط گل‌محمدی، دوست‌شان دارد. فقط یک گل زد و همان گل هم درنهایت فاصله بین سرخابی‌ها برای تعیین قهرمان شد. ارسال رفیعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر مدافع استقلال خوزستان به باهویی رسید و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای، گل زد.

* شهاب زاهدی به مس رفسنجان

ارسال از سمت راست با دخالت دروازه‌بان و مدافع مس همراه شد. رامتین سلیمان‌زاده نتوانست توپ را درست و حسابی دفع کند. توپ به زاهدی رسید که پشت به دروازه قرار داشت و او با یک ضربه آکروباتیک نصفه و نیمه، دروازه را باز کرد.

* مهدی ترابی به تراکتور

تراکتور هنوز از باز شدن دروازه‌اش در دقیقه 57 گیج بود که ضربه نهایی را در دقیقه 59 خورد. پاس عمقی امید عالیشاه، پشت مدافعان به ترابی رسید. شماره 9 با آن جلو رفت و سپس ضربه‌اش را از زاویه بسته به سقف دروازه کوباند.

* مسعود ریگی به شمس‌آذر

اهمال ریگی در دقیقه 51 عامل خوردن گل مساوی بود ولی او 9 دقیقه بعد، اشتباهش را جبران کرد. یورش ریگی به محوطه جریمه میزبان ناکام بود و توپ دفع شد. در برگشت اما پاس دیدنی ترابی از بین مدافعان عبور کرد و به ریگی رسید و او هم با یک شوت محکم، تور را لرزاند.

5390