اسپانیا و ثبت رکوردی تاریخی در بازی های یورو

اسپانیا و ثبت رکوردی تاریخی در بازی های یورو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 عملکرد بسیار خوبی داشته است و موفق شده است که یک رکورد تاریخی در بازی های جام ملت های اروپا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی ، اسپانیایی ها حالا در فینال یورو 2024 حضور دارند و در فینال باید به مصاف تیم ملی انگلیس بروند. این فینال، یکشنبه 24 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود.

تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 تمامی بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته اند. در واقع ماتادور ها شش برد پیاپی در این دوره از بازی های جام ملت های اروپا داشته اند. تیم ملی اسپانیا تبدیل به اولین تیم در تاریخ یورو شده است که در یک دوره از بازی ها، شش برد پیاپی به دست می آورد.

اسپانیایی ها در بازی اول خود مقابل تیم ملی کرواسی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. اسپانیا موفق شد ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر در بازی خود شکست بدهد. آن ها مقابل آلبانی با نتیجه یک بر صفر برنده شدند. اسپانیا پس از آن گرجستان را با نتیجه چهار بر یک شکست داد. تیم ملی اسپانیا در یک چهارم نهایی توانست آلمان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و در مرحله نیمه نهایی هم تیم ملی فرانسه را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد.

1470