ثبت رکورد پیرترین بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر انگلیس کارت قرمز گرفته است

ثبت رکورد پیرترین بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر انگلیس کارت قرمز گرفته است

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس یک رکورد ویژه به ثبت رسید و این رکورد هم مربوط به پیر ترین بازیکنی است که در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس کارت قرمز دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته اول از فصل جدید بازی های لیگ برتر انگلیس، اورتون و برایتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی برایتون موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و اورتون را شکست بدهد. در این بازی اشلی یانگ مدافع کناری اورتون از زمین مسابقه اخراج شد.

در حقیقت در دقیقه 66 بازی بود که اشلی یانگ پس از برخوردی که با میتوما داشت با تشخیص داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و اخراج شد. اشلی یانگ یک موقعیت ایده آل گلزنی را از برایتون گرفت و به همین دلیل به خاطر خطایی که انجام داده بود، اخراج شد.

حالا اشلی یانگ با داشتن 39 سال و 39 روز سن، تبدیل به پیر ترین بازیکن تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس شده است، که با کارت قرمز در یک بازی از لیگ برتر انگلیس اخراج می شود. اشلی یانگ علاوه بر اورتون، سابقه بازی در تیم های واتفورد، استون ویلا و منچستر یونایتد را هم در لیگ برتر انگلیس داشته است.

1471