تلاش قایدی برای شکستن رکورد 12 گل در یک فصل

تلاش قایدی برای شکستن رکورد 12 گل در یک فصل

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی در فصل پیش رو با پیراهن اتحاد کلبا امارات به دنبال زدن بیش از 12 گل خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم جوان تیم ملی ایران که در هر پنجره نقل و انتقالاتی شایعه بازگشتش به لیگ ایران در همه رسانه‌ها دست به دست می‌شود امسال نیز قرارداد قرضی خود با تیم اماراتی اتحاد کلبا را تمدید کرد و باید او را با پیراهن این تیم در لیگ حرفه‌ای امارات ببینیم. از نکات جالب دوران بازی او اما تعداد گل‌های بهترین فصل حضورش در یک تیم است.  

او فصل پیش در تیم اماراتی موفق شد 12 گل بزند یعنی دقیقا همان عددی که دو فصل پیش با استقلال در لیگ ایران پشت سر گذاشت و این دو فصل تبدیل شدند به بهترین عملکرد گلزنی باشوی کوچک در طول دوران بازیگری‌اش در مستطیل سبز با این تفاوت که در اتحاد کلبای فصل پیش، او 6 پاس گل ثبت کرده اما در استقلال موفق شده بود 4 پاس گل بدهد. قایدی همچنین فصل گذشته کاندید بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات نیز شد اما در مصاف با صوفیان رحیمی از العین و نیکولاس خیمنز از الوصل شکست خورد و این جایزه به ستاره الوصل یعنی خیمنز رسید.  

قایدی با این آمار در هر دوی این فصول، موفق شده بود تاثیرگذارترین بازیکن تیمش در طول مدت یک سال فوتبالی شود اما با توجه به حضور درخشانش در اولین بازی اتحاد کلبا در فصل جدید که به مصاف العین رفتند و قایدی موفق به ثبت یک پاس گل شد به نظر می‌رسد امسال در فرم مطلوب‌تری نسبت به دو فصل پیش قرار دارد و خودش نیز امیدوار است طلسم بیش از 12 گل زدن را در این فصل بشکند و آمار فردی بهتری را در پایان این فصل از رقابت‌های باشگاهی در لیگ امارات به ثبت برساند.

7899