هدف ترابی و عبدی مقابل پرسپولیس؛ رسیدن به دو رکورد قدیمی!

هدف ترابی و عبدی مقابل پرسپولیس؛ رسیدن به دو رکورد قدیمی!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی ترابی و مهدی عبدی برای بازی بزرگ آخر هفته، به یک دلیل خاص انگیزه زیادی دارند.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی یکی سوژه‌هاس اصلی بازی بزرگ هفته میان تراکتور و پرسپولیس خواهد بود. وینگر سابق قرمزهای پایتخت که این فصل با سر و صدای زیادی راهی تبریز شده و پیراهن قرمز تراکتور را بر تن کرده است.

ترابی که در بازی فصل گذشته دو تیم و در جریان برتری دو بر صفر پرسپولیس در تهران زننده یکی از گل‌ها بود، این بار باید برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کند. تلاشی که اگر به ثمر بنشیند، یک رکورد قدیمی شکسته خواهد شد.

در تاریخ بازی های تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر، فقط سیدمهدی سیدصالحی توانسته با پیراهن هر دو تیم، دروازه تیم مقابل را باز کند. سیدصالحی دو گل با پیراهن تراکتور به پرسپولیس زده و یک بار هم با پیراهن پرسپولیس، دروازه تی‌تی‌ها را باز کرده است.

در بین اعضای کنونی دو تیم این فقط مهدی ترابی و مهدی عبدی هستند که در صورت گلزنی در بازی این هفته مقابل پرسپولیس می‌توانند به رکورد قدیمی سیدصالحی رسیده و با وی شریک شوند.

ترابی و عبدی که سابقه دو بار گلزنی به تراکتور را با پیراهن پرسپولیس دارند، در صورت گلزنی علاوه بر رسیدن به سیدصالحی، خود را سه گله خواهند کرد تا در کنار کمال کامیابی‌نیا، سیدمهدی سیدصالحی و محمد عباس‌زاده، برترین گلزنان تاریخ لیگ برتری تراکتور و پرسپولیس باشند و باید دید این اتفاق برای خرید جدید پرشورها در آخر هفته خواهد افتاد یا نه؟

1997