پیام تراکتور به مهدی عبدی: رضایت‌نامه با خودت!

پیام تراکتور به مهدی عبدی: رضایت‌نامه با خودت!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی برای تراکتور شدن باید خودش رضایت خود از پرسپولیس را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس است که فصل گذشته به صورت قرضی برای تراکتور به میدان رفت و در بازگشت به این تیم مورد تایید خوان گاریدو قرار نگرفت تا در حال حاضر آینده‌ای مبهم برای فصل آتی داشته باشد.

عبدی اما در صورت جدایی از پرسپولیس علاقه‌مند است دوباره برای تراکتور بازی کند و صحبت هایی هم در این زمینه با مدیران این تیم داشته که به وی اعلام شده برای این کار خودش باید به دنبال کسب رضایت از باشگاه پرسپولیس باشد و تراکتور مبلغی بابت آن پرداخت نخواهد کرد.

در واقع تراکتوری‌ها که رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکال را در اختیار دارند، به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر هستند و در صورت اینکه عبدی بتواند رضایت نامه خود را بگیرد، ممکن است به عنوان مهاجم چهارم به این تیم بپیوندد. البته کمک در کسب رضایت از پرسپولیس می‌تواند بسته به قطعی شدن یا نشدن خرید مهاجم خارجی دیگر توسط تی‌تی‌ها هم باشد که به نظر می رسد با جدیت در حال پیگیری است.

باتوجه به جدایی پرحاشیه علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر و حضور این بازیکنان در پرسپولیس، سخت به نظر می‌رسد که این باشگاه اجازه جدایی عبدی به مقصد تراکتور را صادر کند.

1997