مهدی عبدی و سکونشینی در تراکتور!

مهدی عبدی و سکونشینی در تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی در بازی با ذوب آهن حتی روی نیمکت تراکتور هم حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی هفته چهارم خود در تبریز با یک گل مغلوب ذوب آهن شد تا این تیم پس از فیفادی ریتم قبلی خود را از دست داده و در آستانه بازی اول آسیایی خود در لیگ قهرمانان، اولین شکست با دراگان اسکوچیچ را پذیرا شود.

اما نگاهی به لیست بازیکنان در بازی تراکتور و ذوب آهن نکته جالبی دارد و آن عدم حضور مهدی عبدی، مهاجم سابق پرسپولیس، حتی روی نیمکت ذخیره تی‌تی‌  هاست.

عبدی که فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور حضور داشت، ابتدای فصل به پرسپولیس بازگشت اما مورد توجه خوان گاریدو قرار نگرفت تا این‌بار به صورت قطعی راهی تراکتور شود اما در این تیم هم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. مهاجمی که در بازی با هوادار در دقیقه ۹۰ وارد میدان شد ولی در بازی با ذوب آهن حتی روی نیمکت هم حضور نداشت.

جالب اینکه اسکوچیچ بازی قبلی رحمان جعفری را سکونشین کرده بود ولی این‌بار جعفری بر روی نیمکت حاضر بود تا نام عبدی خط بخورد.

البته اسکوچیچ چندین بار به مجوز تعداد کم حضور بازیکنان بزرگسال در نیمکت تیم‌ها اعتراض کرده ولی این واقعیت که مهدی عبدی بین تعداد مجاز بازیکنان نیمکت نشین نبوده، حاکی از این است که این مهاجم باید تلاش خود را بیشتر کند تا مورد توجه سرمربی کروات قرار گیرد.

علیرضا آرتا و سعید کریم آذر دو بازیکن دیگر تراکتور بودند که همراه مهدی عبدی از لیست این بازی خط خورده بودند و باید دید می‌توانند در بازی های آتی نظر اسکوچیچ را جلب کنند یا نه.

1997